Och så va det plötsligt söndag igen.

Gårdagen va så otroligt lyckad! Började med att laga tacos alla tjejorna och så blev det en god middag. Sen blev det fotboll och sex-snack :p Dock slutade ju inte det bra för Sverige så man va ju inte så glad. Det va fullt liv i lägenheten, haha. Men vi slog av tvn, satt på musik och piffade upp oss det sista innan vi ringde taxi och åkte till Platina :) Och på listan stod vi ju, tack vare Stina, så det gick ju hur bra som helst att komma in^^ Så det blev en massa skratt och skaka rumpa kan jag säga och vi hade det hur kul som helst :) Dock va jag och Stina inte så smidiga så vi råkade ju missa sista bussen hem :p Men det löste sig ju tillslut i alla fall, hehe ;) Men jag ger lätt Platina 5 av 5 toast!

Nu har man precis kommit hem efter att jag och Stina fått skjuts hem av David. Så har man fått i sig lite mat och nu sitter jag här i sängen och kollar på The shining. Hur många gånger jag än sett den så tycker jag fortfarande att den är riktigt bra (jag tror jag säger så ofta om filmer, jag har oftast sett dem fler än en gång) men den är ju också en klassiker ;) Kommer bara ta det lugnt idag eftersom man känner sig lite sliten efter gårdagen och eftersom det är jobb imorn. Tyvärr. Helgerna går så äckligt fort tycker jag. Men det är bara att börja se fram emot nästa helg :) Dock vet jag inte om det blir någon utgång då eftersom det inte varit löning än och jag borde spara de pengar jag har kvar. Ska ju betala 2 körlektioner innan nästa löning med så nu får man hålla i pengarna. Men nu va det slut med skriverierna för den här gången, nu är det tv-mys som gäller!


Bild på Stina och mig från Platina igår :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0