Och så va det oktober..

Ja nu är det fan kallt hörrni! Men jag ska inte sitta här och klaga om mina kalla händer ännu en dag. Visserligen är de inte kalla idag, utan nu är det nästan som är som en isbit. Men det lämnar vi!
Nu har jag suttit hela morgonen och pluggat körkortteori. Fan va dålig jag är på att plugga.. Kommer det här nånsin gå vägen när jag är så satans seg på teorin? :p Det är frågan. Nej men jag vaknade mef ett ryck och slängde fram böckerna direkt. Så ivrigt att jag helt har glömt bort att käka nåt. Så det ska jag väl göra om en stund. Tänkte åka in och träna idag men blev plugg istället. Imorn däremot är det gymmet som gäller, för då börjar man inte förrän 12! Sen efter jobbet imorn blir det ju After work ;) Najs!

Nåt annat kul som händer i helgen?


Här sitter jag med pyjamas och en kurrande mage. Herregud, och klockan är över 12. Måste börja göra mig iordning innan jag ska in och jobba ju. Så här kan man ju inte se ut, usch och fy! Så kanske dags att ta fram sminket, fixa lite käk och hitta nå kläder som man vågar visa sig i..;p Dags att ta tag i sig själv nu!



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lust att ses? <3

2009-10-01 @ 13:31:08
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0