...och magen den spökar igen

Nu är jag "ledig" åtminstonde denna vecka ut. Det funkar inte med magen asså. Eftersom man inte längre har medicin såär det svårt under den här pressade situationen. Så som sagt, denna vecka ledig men blir nog nästa med faktiskt. Måste ha en paus känner jag. Idag fick jag så ont så orkade bara jobba 2 timmar.. Det är inte bra. Men gick och tröstshoppade mig en mysig och fin halsduk^^ Så nu är man hemma och har försökt fått i sig nåt att äta. Är svårt när man har ont. Men hade jag inte tagit ledigt hade det nog snart blivit en tid utan nästan nån mat alls.. Blir så när jag går och har ont en längre tid. Och det är icke bra! Men nu ska jag vila och ta det lugnt och hoppas det blir bättre. Mådde riktigt bra innan jobbet och va så pigg och glad, men stressen kom krypande och hand i hand med den kom mina hemska magsmärtor :s Så utan medicin kan jag ej jobba så får kontakta doktorn snarast. Fast behöver nog ändå tid ifrån mitt jobb, jag är lite trött på det om man säger så.. Nej men nu ska jag zappa vidare på tvn!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0