Monday night.

Nu är tungan lite mer svullen :p Men det gör inte ont, det är skönt i alla fall! Dock har man ju svårt att äta så blev  soppa till middag för min del. Men en riktigt god soppa måste jag säga! Soltorkade tomater och basilika-soppa :) Mumma! Så jag klagar absolut inte, nejnej. Så nu blir det god soppa och fil de här kommande dagarna, nu har man bunkrat upp. Men helt klart värt det, jao ;)

Imorn ska man ta det lugnt och ha det skönt. Försöka att inte göra så mycket alls faktiskt. Vara hemma och ta hand om tungan typ, hehe :p Känns skönt att ha en sån dag tycker jag. Kolla film och bara ha det mys^^ Men om nån mer är ledig så är det ju självklart att ni får höra av er! Men nu blir det tv för min del! Först lite CSI och sen Roast på Berns.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0