Måndelimåndag.

Idag är det måndag. Vad mer behöver man säga. Har varit trött idag, det kan jag säga. Och ingen bio blev det heller, blir nästa måndag istället. Men ganska skönt det, jag hade väl bara somnat :p Sen kommer man hem och kommer på att det är träning ikväll. Och snacka om ångest. Är det ingen bio måste jag ju dit, annars mår man ju inte bra. Man får ju inte va lat. Har jag ingen bra ursäkt så måste jag dit! Och trött räknas inte :p Så bara att pallra sig dit. Men det kommer kännas grymt bra efteråt i alla fall. Sen hem och ta en skön dusch och sen kolla på Roast på Bernts^^ Det låter ju faktiskt toppen nu när jag  tänker efter!

Imorn har jag ju faktiskt sovmorgon. Kan sova enda till halv 11 faktiskt! Men tror jag ska gå upp halv 9 och åka in till gymmet faktiskt. Då känner man sig nyttig. Visserligen ska jag ju träna idag så får se om man har träningvärk imorn eller inte :p Sen ska jag ju till gymmet på torsdag. Så vi får väl se hur jag gör imorn. Behöver ju inte känna mig så jättedålig om jag hoppar över gymmet imorn om jag ändå tränar idag :) Men jobb 13-21 imorn, sen bara hem. Inget mer intressant som händer va jag vet.

Måste bara säga att jag verkligen älskar min nya, fina och urgulliga dator!^^ Den är så bra och känns så skönt att äntligen ha sin egna dator måste jag säga. Alldeles för mig själv har jag den! Och köpt för egna pengar. Visserligen på avbetalning (ooops) så hej hej Lyxfällan x) Nej men känns bra att tjäna egna pengar och kunna unna sig lite :) Det tycker jag om! Men nu måste jag plocka ihop och fixa lite innan jag åker iväg och tränar! Wish me luck..



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj. Det blev mycket faktiskt här :) <3

2009-10-05 @ 20:12:40
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0