Kan det ha varit snö!?

När jag satt på bussen hem nu på kvällen så såg det precis ut som att det va små små (och då menar jag pyttesmå) snöflingor som sakta singlade ner från himlen. Kan detta vara möjligt undrar jag då? Jag ber till gud att det inte är sant för nu vill jag inte ha snö. Det får gärna vänta en månad eller två tack!

Men nu är det såhär att imorn är det först after work som gäller och sen kommer Stina in och det blir röj^^ Fan va nice! Sen skulle Tomas och co ut med så där får man kanske lite sällskap med, inte dumt alls :) Så jag tror att det kommer bli en kul och lyckad fredag!

Nu ska jag väl inte sitta här så mycket. Tänkte bädda ner mig tidigt ikväll, ska ju upp tidigt imorn så. Börjar ju inte förrän 12 men tänkte åka in oc gymma innan. Man måste ju hålla igång! Så jag ska väl packa träningsväskan och sen blir det lite mys i sängen framför tvn och sen sova så skönt^^

Ja Ellen men vi kan ju kanske ses, det skulle va kul! Lördag, söndag? Vi får höras! <3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0