Jag är så jäkla slut och trött..

Men man vaknade ju pigg och glad idag. Men sen efter lunch sjönk allt till botten. Fyfan vilken dag. Kommer jobba denna vecka, men sen tar jag nog ledigt någon vecka. Känner att det kan behövas. Nu när jag ätit klart min medicin med så känner jag hur magsmärtorna kryper fram. Måste ringa doktorn igen :s Nej men som sagt, blir nog ett litet uppehåll från jobbet, en time out så att säga. Och under den tiden ska jag söka jobb riktigt intensivt! Gå runt till butiker och så och lämna in CV. Sen om jag inte fått nåt annat när det är tänkt att jag ska komma tillbaka så så blir det att gå tillbaka till det gamla vanliga. Men skulle ju inte va dumt med ett annat :p Men det är ju kul när lönen kommer så vill gärna ha nåt jobb!

Om typ en timme ska jag iväg och träna! Hon som brukar hålla i gympan är tydligen sjuk så ska komma nån annan och hålla i afrikansk dans :) Det ser jag fram emot, det är grymt kul och riktigt bra träning. Sen ska jag hem och fika och kolla på Roast på Berns^^ Efter det blir det sängen och sen är det upp och hoppa imorn, in och gymma och så vidare till mitt kära arbete. Ojojoj.. Men det här blir nog bra. Men den här dagen har känts så jäkla meningslös.. Hoppas bara att inte hela veckan kommer det :s Nu måste man försöka tänka positivt!

"Optimisten ser en möjlighet i varje problem.
Pessimisten ser ett problem i varje möjlighet."




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0