It's gonna be a good night.

Nu har man vaknat och sitter och käkar en tallrik fil medans man kollar på Tredje skiftet. Måste fixa lite saker innan man ska iväg sen. Ska va i Alunda hos Emelie vid 6 men ska till Stina innan så vi kan fixa oss tillsammans. Men måste hinn duscha och så innan. Jag hoppas att doktorn kan ringa snart med så jag kan hinna göra ett samtal till jobbet med. Troligen ska man tillbaka och jobba på måndag. Jag hoppas verkligen på att mitt samtal med doktorn kommer leda till att jag kan få ut ny medicin. Även om jag inte kan få det så måste jag försöka jobba på måndag. Ja men skit samma, idag är det fredag och det är fest! Det är det viktiga just nu :) I gotta feeling, that tonight gonna be a good night ^^





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0