Hur ska min fredag bli?

Det enda jag har planerat imorn är brumbrum och after work. Men hur ska jag göra sen? Ska jag vidare ut sen tro? Nu har man ju fått erbjudande att följa med ut, men frågan är ju då...orkar jag? Just nu är jag trött. Men man kanske är piggare imorn :) Dock ska man ju upp vid 6 imorn och så blir det en heldag i stan. Men va fan, det blir nog bra :) Är ju löning imorn och det är najs! Man behöver ju inte vara ute så sent. Men jag känner att jag har delade åsikter. Visserligen ska jag väl inte ut nästa helg eftersom det är hemmafest som gäller då.. Så visst kanske jag ska ut :) Jag velar fram och tillbaka, hehe. Nån annan som ska ut? Nej men nu ska jag fortsätta kolla på Lyxfällan och sen blir det sängen! Puss och godnatt på er sötnosar!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0