Hopp i säng!

Då va man äntligen hemma. Usch vilken dag säger jag bara. Börjar med snö liksom. Då är det aldrig bra ;p Men dagen har ju bara varit allmänt seg. Den ville aldrig ta slut. Men äntligen är den över. Så de två segaste dagarna är nu i alla fall förbi. Tre dagar kvar till helg! Fan va skönt. Tänkte ta en lugn fredag i alla fall, det behövs. Känner det redan nu. Sen är man ju bjuden på fest på lördag. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu sitter man här i soffan och kolla på Desperate housewife som man fått inspelat :) Så har man ätit en macka och druckit ett glas mjölk. Men måste strax lägga mig så att jag orkar upp kvart över 6 :s Så nu ska jag stänga ner här och krypa ner under täcket! Natti natt ^^



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0