(:


Vill göra om gårdagen, det va så grymt kul! En massa vindrickande och fotboll och så skaka rumpa ordentligt på Platina. Första gången där och det va så grymt kul! Längar tillbaka. Vi är riktigt bra barndomsvänner Stina, fan va kul vi har! Och vi känner varandra utan och innan ;) Det här ska vi absolut göra om flera gånger! Synd att det är söndag idag, jag skulle lätt vilja gå ut igen och bara göra om allt igen, igen och igen. Fan va kul och lyckat det var!

Fick nyss ett samtal från pappsen som just nu är i Värmland. Han ringde för att berätta att det snöade där du. Och det låg kvar på marken! Ojojoj säger jag bara.. Jag vill ha sommar! Det får inte komma snö förrän i december. Så hoppas det stannar där och inte kommer hit. Men nu ska jag fortsätta kolla på Parlamentet och sen blir det väl lite Wallander kanske.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0