.

Då va onsdagen snart över. Det har varit en lång dag. Slutade kl 17 och då mötte jag upp min kära mormor :) Vi gick till Amazing thai och käkade och sen blev det teater :) De va riktigt bra måste jag säga! Hantverkarna - den rekommenderar jag starkt :) Men nu är man riktigt trött, som sagt så har det varit en lång dag. Upp klockan kvart över 6 och kommer hem 5 i 10..:s SÅ jag kommer sova gott inatt. Det känns lockande att sova till 10 - halv 11 imorn, men måste, och då menar jag måste, upp klockan 9 så jag hinner en sväng på gymmet innan jobbet. Könns jävligt tugnt. Men jag ska inte skippa det inte. Kommer kännas bra när man väl är där :) Och kommer kännas ännu bättre efteråt! Så det är väl dags att sova snart så man är pigg och glad imorn!

En annan sak.... Måste nog ha ett nytt jobb snart. Det här tar död på mig. Fast visserligen så är det bra ibland. Men den här veckan är inte min vecka. Allt känns piss just nu. Förhoppningsvis så känns det bättre nästa vecka. Men jag är ändå inne på arbetsfärmedligen nästan varje dag och söker jobb. Inte det lättaste att hitta jobb. Och hittar jag inget så stannar jag för tänker fan inte sluta. Pengar!! Så den här tjejen ska då inte ge upp inte! ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0