Ensam hemma.

Huset är tomt sen cirkus 5 timmar tillbaka. Och ensam kommer man vara i huset till på söndag kväll. Det är skönt, men jag gillar inte när det blir mörkt. Jag låter många lampor stå tända om man säger så :p Dum som jag är tänkte jag kolla på The Omen med men i sista sekund så kom jag på att det inte alls va en bra idé :p Så spelar in den istället så kan jag kolla på den när det är ljust ute! Så nu ligger man i sängen och kollar på Criminal Midns istället :) Sen efter det så blir det nog lite Comedy Fightclub!

Imorn ska jag diska lite och vänta på ett samtal från doktorn. Hoppas han ringer! Jag måste ju ha min medicin asså.. Så hoppas man får ut nåt bra av samtalet som jag förhoppningsvis får imorn. Sen ska man iväg till Stina och fixa sig innan det blir fest i Alunda - Trick or Treat! Kommer bli så jäkla kul :) Och jag och Stina kommer va så snygga! Kommer bli en kanonkväll :D Sen blir det hem på natten till mitt tomma hus. Får se sen va som händer på lördagen, kanske bara blir att mysa hemma. Man får väl se  va som dyker upp och va man känner för helt enkelt :) Nej men nu kallar tvn!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0