"Don't bring flowers after I'm dead, save your givings for the living instead"

Idag är det söndag och jag är trött. Igår va man i Flogsta hos en från jobbet. Det va riktigt kul faktiskt! Positivt överrakad. Hade inte tänkt va kvar så länge, men det slutade ju med att det blev 02.20-bussen hem i alla fall :p Men som sagt, det va en mycket trevlig kväll^^

Idag blir det bara slapp. Man känner sig lite sliten :p Kanske ska övningsköra lite senare. Igår övningskörde jag och mamma omkring i stan. Och kan ni gissa va vi gjorde sen? Vi åkte till Gränby, gick till Ticket och beställde en resa till Corralejo på Fuerteventura i mars! :D Det ska bli grymt skoj! Sola och bada :) Synd att det är långt till mars för jag vill åka nu nu nu! Sen skulle jag även vilja åka utomlands med några av mina kära vänner nån gång. Men det behövs ju pengar och som jag sagt tidigare så vet man ju inte hur det blir med jobbet. Jag söker nya som en tok! Snälla snälla, ge mig ett jobb...





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0