Det är torsdag.

Jag är så trött. Somnade på soffan. Orkar inte skriva. Kommer inte bli nå filmmys med Mallan idag. Vi sparar det till nästa vecka. Synd eftersom jag sett fram emot att träffa henne. Men hon hade ingen bil, jag har ingen skjuts så det får bli så. Men då ska vi ha det ännu mer mys nästa vecka i stället. Kanske lite god mat. Så det blir nog bra. Men som sagt så är jag trött så inlägget kommer nog inte bli så mycket längre. Jag va på gymmet idag och satans vilken träningsvärk jag har. Inte för dagens gymmande utanför den träning jag gjort de tidigare dagarna. Det va inte så skönt att gymma då kan jag säga :p Men det gick! Sen va jag och körde lite brumbrum och fick 4 nya lektioner inbokade med, grejt! Så redan imornbitti bär det av dit. Nu jävlar ska väl det där förbannade körkortet vara mitt! Jag är så lat :p Men det är ju teorin som är värst tyvärr. Jaja, men nu ska jag ha lite tvmys för mig själv och sen käka lite middag i min ensamhet. Imorn ska jag träffa mina kära arbetskamrater på lite after work :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0