Äntligen fredag!

Jag hängde på några från jobbet till Flustret idag på lite After work :) Det va trevligt och jag tackar ju aldrig nej till gratis mat ;p Eftersom det va så mycket folk där så vi fick lov att sitta utomhus. Så precis innan vi hade förvandlats till isbitar så gick vi till Terassen och satt där ett tag. Men jag åkte ju hem med 21.20 bussen så det blev ju ingen sen kväll. Men så ska man ju upp imorn med. Är ju brandutbildning med 4H då. Det ska bli kul! Kommer ju ihåg sist och då va det ju lyckat :) Så det blir nog bra.

Vi får se hur det blir imorn kväll. Det ska bli intressant om man säger så :p Ingenting är väl helt klart, förutom att det ska avslutas med dans ;) Ska bli kul att träffa M&M igen och ha riktigt kul! Och Du vet att jag alltid finns här om du vill prata hjärtat, har alltid tid för dig. Du betyder så mycket för mig min älskade vän <3

Nej men nu ska jag bara mysa i sängen framför tvn och njuta av att det är fredag och helg :p "Det är dags för fredagsmyyyyyys..!"

P.S. Ellen, jag kan ju mena vad som helst med Yummie ;) Men det är kul att du blir nyfiken, vi får ta det sen när vi ses och kan prata ut ordentligt ;) Hihi!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0