Äntligen fredag säger jag bara!

Den här dagen har varit pest och pina säger jag bara. Bihålorna har i alla fall varit bättre, men segare och tråkare dag får man leta efter. Skönt att det är fredag säger jag bara :p Har stirrat på klockan hela dagen och längtat tills klockan skulle slå 5. Och när den tillslut gjorde det så kunde jag ju knappt tro det :p Men nu är man hemma i alla fall och det är skönt. Har precis käkat god mat och kollar på Idol för första gången på flera veckor. Idag blir det verkligen bara fredagsmys.

Man får väl se hur det kommer bli med jobbet nu. Vi vet ju inte alls nästan hur det kommer gå. Kommer vi få vara kvar eller inte? Kommer de stänga vår avdelning helt och hållet? Det kan faktiskt hända att jag inte har nåt jobb efter nästa vecka :s Kanske ingen av oss på ACE. Det känns lite läskigt. Inte för att jag vill vara kvar men måste ju tjäna pengar. Även om det nu den senaste veckan varit ångest varje dag.. Men det är väl för att det går sisådär.. Synd är det eftersom man har så bra arbetskamrater. Imorn ska vi ha lite fest tillsammans och det ska bli superkul! Vi har det riktigt skoj tillsammans så synd att behöva mista dem. För även om man säger att man ska försöka ses och det så blir det nästan aldrig av. Riktigt synd måste jag säga. Men eftersom det är lite ovetande om hur det blir så söker man ju jobb så mycket som det bara går. Hoppas jag kan hitta nåt så snabbt som möjligt.

Men nu ska man inte tänka på det utan nu är det som sagt bara fredagsmys som gäller! Så nu blir det fram med min Vanilla Coke och godispåsen!^^ Blir en toppen-mys-kväll :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0