Äckelsnö.

Man vaknar av att alarmet ringer. Man hör att det blåser ganska mycket och att det kommer "regn" ner från himlen som slår mot ruten. Jo tjena att det var regn.. När man drar upp rullgardinen så ser man ju för fan att det är snö!! Vad är det här? Det är 13 oktober och vi har snö? Nej det vill jag verkligen inte veta av! Usch, försvinn, bort! Om jag skulle få bestämma så skulle det inte få komma snö förrän i december. Men så kommer det i oktober.. Skitkul.. Tänkte nästan skratta först för att jag trodde det var ett skämt. Men tyvärr så var det ju inte det. Äckelsnö. Hoppas den försvinner lika fort som den kom. För här är den inte välkommen för fem öre!

Vilken förkylning jag börjar få. Snorig och ont i halsen. Snacka om att vi smittar ner varandra på jobbet. Är hur många som helst som är sjuka. Så ingen träning idag.. :( Det va synd för det kände jag för.. Men när man vaknar upp och är helt täppt i näsan, det gör ont i halsen när man sväljer och är helt tung i huvudet så känns det inte som en bra idé. Så det blir extra hård träning på torsdag! Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli grymt skönt. Sen fixa lite innan jag ska åka in och jobba. Kanske ska stoppa i sig nåt först eftersom magen kurrar så högt att hela huset skakar :p





<3

Kommentarer
Postat av: frida

johan är ju helt klart bäst! ;D

och förövrigt tycker jag att snön kan komma till första advent och försvinna några dagar efter jul! :)

2009-10-13 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0