YES !

Fick nyss ett samtal som gjorde mig riktigt glad! Har sökt ett jobb och nu har jag blivit kallad som en av få på en intervju :D Imorn redan faktiskt^^ Shit va kul det känns, jag måste verkligen göra mitt bästa. Vill ha jobbet! Tror jag skulle kunna trivas där :) Så nu jävlar ska jag göra allt för att få jobbet! Dock så kan det betyda att körkortet får vänta, beroende på när jag ska börja. Måste kanske avboka intensivkursen i såna fall. Men jobb går faktiskt först just nu. Får fixa körkortet på annat sätt. Men kommer bli riktigt nice om jag får jobbet^^ Om ni läst förut så vet ni att jag är galet trött på mitt nuvarande jobb så där kommer jag ändå inte vara kvar länge till. Men kul om jag får ett nytt jobb :) Så nu måste jag ladda inför intervjun imorn! Jag är så glad :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0