Vad vill jag med mitt liv?

Det kan man verkligen undra.. Jag känner mig otroligt osäker på hur jag vill att mitt liv ska se ut. Kommer det bli ett bra liv? Kommer jag bli lycklig? Det finns en känsla inom mig som säger att mitt liv inte blir så glatt.. Vet inte varför. Känner bara på mig att jag inte kommer leva tills jag är gammal, tror inte jag kommer leva så jag upplever ålderdommen. Sorgligt, visst, men that's life. Hoppas bara man har det bra så länge man lever. Usch va djup man blev helt plötsligt! Men när man sitter ensam i sin säng så börjar man tänka. Kanske lite för mycket, hehe. Nej men nu vill jag leva ordentligt! Men först sova en gnutta och vakna glad och positiv^^ G'natt!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0