Va fan !

Inget samtal idag heller och eftersom klockan är över 4 så får jag nog inget idag heller. Va gör jag om de inte ringer imorn? Ska jag ringa själv? Men de sa att de skulle höra av sig i början av denna vecka.. Imorn är det mitten.. Får hoppas på att de ringer.

Idag har jag legat i sängen hels dagen och varit sjuk. Och är det fortfarande. Det suger så hårt. Hatar att va sjuk. Visserligen skulle jag ändå bara va hemma idag men är ju roligare att vara frisk. Nu blev det ju ingen promenad idag heller. Fan! Emma behöver sin träning, kan ju inte se ut såhär heller. Man måste redan nu tänka på beach 2010 ;p Men så ska jag ju till Fuerteventura i mars så det måste man ju se bra ut till med! Ojojoj.. Nej men nu ska jag lägga undan datorn och gosa ner mig ordentligt i sängen och glo på Project Runway :p Jag ska fan bli frisk nu!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0