Tomorrow is gona be a good day^^

Idag har varit en ganska jobbig dag på ett sätt faktiskt. Och det är för att jag har haft en fucking jävla huvudvärk. Men annars ska jag inte klaga. Har varit i stan med mormor och kollat på utställningen Flykten från Estland. Såg tyvärr inte nå bilder på morfar och inte heller hans namn i några anteckningar på dem som kommit till Sverige men det va ändå intressant att se detta från min morfars bakrugd. Man får lite mer perspektiv på allt. Mycket intressant. Efter det så gick vi och åt på Café Årummet. Väldigt gått måste jag säga! Sen blev det jobb för min del, tyvärr. Men nu är man hemma och huvudvärken har precis gått över. Skönt det i alla fall.

Imorn blir en bra dag. Först sovmorgon (hehe), sen blir det after work, efter det ska jag och Maria gå på premiären på 2012 (!) och så avslutar jag kvällen med utgång med Ellen och Camilla :) Kommer bli så jäkla najs fredag! Jag längtar som fan kan jag säga :) Va så längesen man träffade Ellen nu med, katastrof :o Så nu är det verkligen dags! Men nu ska jag kolla lite Navy CIS och sen blir det nog faktiskt sängen!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0