Suck.

Jag mår så dåligt över att jag inte klarar av att jobba.. Kommer nog inte gå tillbaka till jobbet om det inte blir förändringar. Har redan intalat mig själv att jag åter är arbetslös. Men jag känner mig dålig att jag inte kan jobba.. Jag känner hur mitt självförtroende sjunker. Det är inte bra. Jag trivs med mitt liv men nu när det blivit såhär med jobbet så kommer det jobbiga tankar om mig själv. Usch, nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Inget jag gör är någonsin tillräckligt, det är typiskt.



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag saknar dig gumman. Vi måste verkligen se till att ses när jag kommer hem. Hang in there <3

2009-11-03 @ 22:40:14
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0