Sovigt riktigt dåligt.

Jag har aldrig nåt på hjärtat längre.. Igår blev det inget inlägg och idag skriver jag bara för sakens skulle känns det som. Jag ahr sovit pissdåligt inatt och är inte alls på humör. Usch vilken dag. Har lite saker som jag måste göra med. SKa försöka ta tag i det snart. Just nu sitter jag i sängen och glor på tv, har precis käkat. Väntar på att jag ska få ett samtal om hur det blir med jobbet. Vet inte hur jag ska göra heller eftersom jag också så gärna vill gå intensivkursen. Fan va jobbigt det känns att behöva välja. Måste försöka fixa det här nu. Men det ordnar sig nog. Vet ju inte ens om jag får det än. Efter samtalet kan jag inte heller vara säker eftersom man måste provjobba nån dag först innan man kan veta om man kan få det. Men som sagt, det ordnar sig nog :) Men jag ska nog försöka fixa lite här hemma nu. Ni ser, jag har ju verkligen inget att skriva om. Är helt tomt i huvudet.





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0