Söndag.

Igår kväll/natt va det väldigt trevligt :) Jag och Stina började att laga god mat, pasta med en riktigt smarrig pastasås^^ Sen blev det massa film på det och lite snacks! Polly, chips med dipp och cola :p Kollade film från klockan 6 till klockan 4 på morgonen, hehe. Mycket prat och skratt med, mycket trevligt! Det tycker jag absolut vi ska göra om igen :) Hon åkte hem idag vid 3 efter att vi sett på en till film. Sen efter det så har jag inte gjort så mycket. Varit lite duktig och diskat och gjort rent och fint i köket :) Sen vid 6 så kom la familia hem från Småland och så blev det middag. Så nu sitter man här framför tvn och kollar på Morden i Midsummer.

Många ska väl jobba imorn, men inte jag. Jag trodde jag skulle det och hade planerat för det men så blev det inte. Vi får väl se om jag nånsin kommer tillbaka dit. Kommer det sluta som det ev kommer göra så kommer det jobbet inte funka med den hälsa jag har. Och då syftar jag ju på min mage. Så nu försöker jag söka jobb som en tok. Har visserligen varit inne på arbetsförmedlingens hemsida varje dag de senaste 2 veckorna och än så länge inga framsteg. Usch och fy.. Ingen som vill ge mig ett jobb?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0