Sliten? Jao det kan man ju säga.

Det blev en bra kväll igår måste jag säga :) Det va trevligt folk och belv en massa skratt, haha. Man ville nästan inte därifrån när det va dags att dra till bussen, det va fortfarande röj. Men skönt att sova hemma och inte på en soffa hos Maria. Sen har man ju varit lite småbakis idag så va väl tur att man inte höll igång längre ;p Men ett tack som fan till Jesper som så snällt följde mig till bussen så jag slapp själv :p Man fick ju sällskap på bussen med av Henke, Terry och Julia :) Eller Terry somnade och Julia mådde sådär men jag och Henke hade en trevlig konversation hela vägen, hehe ;p

Idag har man ju varit lite seg som sagt så har varit en lugn dag. Fick besök av mormor som igår kom hem från Egypten. Hon va brun som en pepparkaka som legat i ett solarium i ett dygn! Jag vill också :o Hon hade köpt med sig lite smycken och andra fina saker :) Nu har jag nyss ätit mammas goda lasagne^^ Den satt fint kan jag säga! Så nu är man mätt och belåten. Ska nu kolla på Heartbreakers med mamma. Pappa är borta över helgen och Sara har filmkväll med några kompisar. Så det är lördagsmys med mamma ikväll. Riktigt skönt för jag är fortfarande trött efter gårdagen :p Så nu är det fram med godsaker så myser vi framför tvn ikväll!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0