Nu är det fredag igen!

Jag sitter i soffan och vaknar till lite. Känns som en bra morgon :) Men kommer bli en fullspäckad kväll. Men det blir skoj :) Eftersom bion slutar ganska sent blir det inte så jättelänge som man blir på krogen men det blir bra ändå det :) Helgen ser ljus ut! Imorn blir det en najs födelsedagsfest för Stina^^ Jag känner mig riktigt glad just nu. Jag har så jäkla bra vänner och jag kommer få spendera tid med nästan alla av dem denna helg! Dock inte alla då, men man kan ju inte få allt här i livet. Malin och Malin, vi måste ses snart!!

Nu har jag ringt en massa samtal så jag helt glömt bort tiden så nu måste jag verkligen skynda mig att fixa iordning mig innan jag ska ta bussen in till stan! Men det kommer bli en riktigt nice kväll det kan jag verkligen säga! Hoppas eran blir lika bra som min ;) Nu kör vi!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0