No call.

Nope, fick inget samtal om jobbet idag. Då borde det bli imorn som jag får det eftersom de skulle ringa i början av denna vecka. Hoppas de ringer. De skulle ju ringa och informera oavsett om man fick det eller inte. Så vi får väl se.

Blev inge träning idag, känner mig inte så kry. Så är lika bra att se till att försöka bli frisk. Men det är jag ju ändå aldrig till 100.. Som Malin sa till mig idag: Du måste ha världens sämsta immunförsvar. Okej jag har ju inte världens sämsta men inte är det bra inte. Kommer inte ihåg sist som jag va helt och håller frisk. Men mår jag bättre imorn så blir det i alla fall en promenad :)

Min vecka kommer ungefär se ut såhär

Måndag(idag): Städat lite och slappat.
Tisdag: Promenad, fixa med lite julklappar
Onsdag: Barnvakt och ?
Torsdag: Barnvakt sen stan
Fredag: Till mormor(?) el. 4h(?)
Lördag: Ut och käka middag med familjen sen utgång med M&M (:
Söndag: Träna barnen inför Lucia, sen fira Sara(?)

Det är min planering so far, men är det nån som har nåt mer som ni tycker jag ska skriva in så säg bara till! Någonstans där ska det även stå Träffa Ellen, för vi har bestämt att vi ska se till att ses nu i veckan. Kul i alla fall att jag äntligen ska träffa Malin och Malin igen^^ Saknar dem så grymt mycket! Vi har allid så kul ihop så nu jäklar (: Bli Sensasion Blue på Kalas ;) Kommer bli fett nice! Men nu ska jag fan sova.. Skulle gjort det för längesen men kunde inte. Gör ett nytt försök nu! Natti natt (:



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0