Myspys ?

Nu är jag hemma igen. Blev ju stan igår som sagt. Och jag kan väl inte säga att jag ångrar det. Det va trevligt. Det va ganska lagom. Men jag vet ju att det inte ligger nåt i luften. Inte för nån av oss. Och det är så det ska va. Men nej, jag ångrar mig nog inte. Det känns bra.

Efter man stigit upp idag åkte jag därifrån in till centrum och mötte upp lillsyster. Vi sprang runt på stan och letade jeans och klänning till henne och jag passade på att köpa lite julklappar till mor och far :) Sen kunde jag såklart inte låta bli att köpa mig ett par nya jeansleggins på Vila, hehe. De va riktigt fina och det va ett bra köp! Sen har vi hela familjen åkt runt och letat julpynt och skit men äntligen är vi hemma!

Och nu är väggen mellan köket och matrummet nere. Har plötsligt blivit till ett stort rum. Kommer bli riktigt bra när det är klar. Men det va grymt dammigt överallt när vi kom hem, man kan ju inte säga att hantverkarna städat efter sig. Men det kan man ju aldrig räkna med precis ;) Hehe. Nej men nu ska jag ner och fixa med maten så snart mamma dammsugt klart i köket. Är grymt hungrig nu så ska bli gott med lite mat :) Så det blir en lugn kväll men Idol och god mat. Men ska självklart redan nu börja tagga för utgången imorn! Träffade Malin på Willy's idag och jag tror hon är rätt taggad hon med :) Kommer bli fett nice!



<3

Kommentarer
Postat av: Malinka

kom snart kom snart kom snart! :D

2009-11-28 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0