Lucky me.

Allt löste sig med hemgången igår i alla fall. Men det va i sista sekunden faktiskt. Jag missade precis 12bussen hem, men som tur va så hade familjen min inte åkt från min faster än så då kunde jag åka med dem. Snacka om tur! Annars hade jag fått lov att lalla runt i Uppsala helt själv till 20 över 2 :s

Men det va kul igår. Åt god mat med Maria, Helena och Lucy på Flustret och sen blev det bio för mig och Maria :) 2012 va riktigt bra! Dock vet jag inte om den skulle varit lika wow om man sett den hemma framför tvn, men på bion va det riktigt häftigt. Så den va helt klart värd att se på :)

Ikväll blir det födelsedagsfirande för Stina med middag och skojigheter hemma hos Ebba i Ekeby! Vi kommer bli lite folk så kvällen ser ljus ut :) Så nu sitter jag här och försöker vakna till. Måste ju börja tagga för ikväll ;) Tur i alla fall att jag och Stina tog vår utflykt på Eckerölinjen i tisdags ;p Men kommer bli en nice kväll, det känner jag på mig! Nu måste jag bara börja fundera på va jag ska ha på mig. Det är faktiskt ett problem :p Men som sagt, kommer bli en grym kväll och nu taggar vi!!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0