Lite update är kanske på sin plats.

Ooops, uppdateringen va ju inge bra här ser jag. Men jag har bara inte haft tid helt enkelt. Igår började dagen redan kl 6 på morgonen och kl 8 gick bussen mot Eckerölinjen för mig och Stina! Och sen vid 10 så gick båten. Vi satt oss i baren till en början och tog oss en smarrig kaffedrink^^ Sen blev det en sväng i taxfree där vi handlade på oss lite, hehe. De hade lite underhållning i baren som vi satt och lyssnade på, och så kollade vi på alla dessa berusade pensionärer :p På hemvägen käkade vi lite och så satt vi lite mer i baren och kolla på några som sjöng :) Sen vare bara att sätta sig på bussen hem mot Uppsala! Och då blev det ju jobba enda till 21 vilken man kanske inte va så pigg på. Men tiden gick skapligt fort så det va lugnt.

Idag sov jag ganska länge för jag va ruskigt trött. Lagade lite mat när jag kom upp och sen åkte jag in till stan när lillsyster kommit hem. Först en sväng till Darkwell sen och köpa biobiljetter till premiären på 2012 på fredag :) Efter det blev det öppet hus på GUC, jag tycker Sara ska gå där så försöker övertala henne :p Va kul att komma tillbaka, träffade många gamla lärare! Till och med kära Awat kände igen mig, då blev jag lite glad^^ Saknar tiden man hade med alla där. Längtar tillbka ibland. Inte till läxor och sånt, men att vara där med alla vänner va ju det bästa :) I miss u all <3

Sitter och kollar på Grey's nu men är reklam för tillfället men känner på mig att det börjar snart igen så ska börja avsluta här. Imorn blir det in till stan igen på eftermiddagen med mormor. Ska gå på en utställning på Upplandsmuseet som heter Flykten från Estland. Skulle va kul om man kanske såg morfar på en bild :) Sen blir käk och sen jobb till 21. Men nu fortsätter Grey's så nu måste jag sluta!



<3

Kommentarer
Postat av: frida

åh, jag skulle också åkt till GUC idag, men det blev inte så :((

saknar verkligen tiden där!

2009-11-12 @ 01:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0