"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"

Den här dagen innehöll mycket men ändå så lite. Vet inte hur det går till med det är så som det har känts idag. Jag gick upp vid 10, försökte äta lite trots att aptiten va i botten, sen kom min kära mormor och så åkte vi till Alunda. Jag hämtade ut min nya medicin och sen handlade jag hem lite mat. Imorn blir det mat a la Emma ;) Blir lite improvisation men det kommer nog bli gott! Sen har jag plockat lite här hemma och fixat lite. Så blev det lite körkortsplugg med. Sen lagade man lite köttbullar till middag! När alla va mätta och belåtna fick jag med mig pappa till Thun's! Dels så jag kunde få köra och dels för att jag skulle kunna köpa lite saker :p Blev en farsdagpresent, fördelsedagspresent till Stina, en parfym och så två toppar :) Så nu sitter jag här i min underbara säng och myser för mig själv^^ Göra mig sällskap någon? Det finns plats ;) Haha. Kollar på RAW gör jag men än så länge så suger det rätt hårt. Peter Wahlbeck är inte min favorit precis. Och jag som är lättroad skrattade inte alls. Då är det verkligen inte kul, hehe :p Så man kanske ska slå på nån film eller serie istället så man får det lite skoj!

You really confuse me..



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0