Laddar inför intervju !

Har nyss vaknat. Börjar bli lite nervöst nu :p Tänk om jag får ett nytt jobb? Det skulle ju vara helt underbart faktiskt. Men får inte börja hoppas för mycket nu, då blir man bara alldeles för besviken om det skiter sig. Men har i alla fall blivit kallad på intervju så det är ju positivt :) Betyder att jag har en chans! Och glad och trevlig ska jag väl lyckas vara i alla fall ;p Prata brukar jag ju inte heller ha problem med så nåt sånt oroar jag mig inte för, hehe. Men måste se till att säga rätt saker så de förstår att det är mig de vill ha^^ För jag vet att jag skulle klara jobbet galant! Pick me, pick me!

Men det kanske skulle va bra om man började göra sig iordning nu. Man måste ju ha rätt kläder med :o Så är det ju bra om jag försöker vakna till lite mer för just nu känner jag mig så jäkla trött :p Det kan ju visserligen bero på att jag fick lov att kolla på Stolthet och fördom igår, sen blev det även lite youyube-klipp innan jag somnade :p Så jag får skylla mig själv att jag är trött. Får väl skölja ansiktet i kallvatten ;p Nej men göra sig iordning va det! Magen börjar kurra också, så lite käk sitter inte fel. Önska mig lycka till nu!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0