Ingen svininfluensa för mig inte!

Nope det blir inget av med det eftersom jag har varit och vaccinerat mig mot just svininfluensa idag. Inget jag såg fram emot kan jag säga, eftersom jag inte är så förtjust i sprutor. Men fort gick det när man väl kommit in! Så nu ska man slippa få nån äcklig svininfluensa. Dock kan man ju få biverkningar, är ju vanligt med feber och frossa :s Inget jag ser fram emot! Hopaps jag slipper det för ska ju köra på körskolan imorn.

Förresten, på tal om körskola och körkort så kommer jag nog ta en intensivkurs på 1 eller 2 veckor här nångång framöver! Kommer bli i Östhammar. Så nu jävlar så ska jag ha körkortet! Men dock så kommer intensivkursen får vänta lite ifall jag får det här jobbet som jag ska till imorn^^ Skulle va rätt skoj att jobba där tycker jag! Men vi får se hur det blir med den saken helt enkelt. Ska till mitt "nuvarande" jobb imorn och säga upp mig eller va man ska säga. Min kropp pallar inte med stressen. Men det kommer bli bra :) Mitt humör och mitt självförtroende går som en berg-och dalbana (vilket också märks i bloggen) men just nu försöker jag vara positiv :) Men som sagt så går det verkligen upp och ner.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0