Idag är det lördag, japp.

Igår va det fredagsmys och idag blir det lördagsmys :p Va längesen jag va hemma en hel helg så passar på denna :) Blir onyttigheter och bra film ikväll! Frågan är, vilken film? Igår blev det Beverlyhills cop 2 ;p Får aldrig nog av de filmerna, Eddie Murphy är grym! Men för ikväll vet jag inte riktigt va det blir.. Kanske Twister? Charlie and the chocolatefactory? Änglar och demoner? Jag har så svårt att komma på bra filmer att se när jag väl ska komma på nån.. Typiskt :p Dagens i-lands problem!

Imorn är det farsdag och då kommer syster hit med Loke och Nea :) Mina sötungar! <3 De är så underbara även om de kör slut på en hur fort som helst ;p Men jag längtar efter att få träffa dem imorn :)

Jag har bestämt att jag ska gå en intensivkurs så att jag kan ta det där jävla körkortet. Så jag har hittat en bra körskola i Norberg där jag ska gå i typ 2 veckor. Så det blir väl ganska snart så kommer bo där då. Men sen så har jag förhoppningsvis ett körkort :)





<3

Kommentarer
Postat av: frida

åh, skulle också vilja gå på intensivkurs! men blir ju så dyrt! :(

2009-11-07 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0