Hej hopp.

Blir så att jag kommer testa jobba nästa vecka. Men jag vet inte.. Vi får se hur det blir. Va i alla fall och lämnade in CV på ett annat ställe idag som sökte personal, så hoppas hoppas :) Men jag va en sväng på jobbet idag i alla fall och så har jag kört på körskolan. Sen va man och käkade med mammsen och lillasyster och efter det va det tjejkväll på stan, öppet sent och rea på massa affärer :) Så nu har man handlat på sig en massa igen! Fan, jag som ska spara.. Det går inte bra :p Men nej nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorn och plus att jag har så jävla ont i magen så nu måste jag vila den.

Förresten! Har haft grymt ont i armen idag och haft feber pga vaccinet idag.. Inte kul.. Godnatt!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0