Grattis på fars dag pappsen!

Idag fick man inte sova så länge man ville inte, för skulle ju upp och gratta kära far på farsdag :) Sen kom syster och barnen hit! Och det tycker jag va riktigt trevligt. Som alltid såklart :) De är så tokiga och söta de små änglarna^^ Men de åkte vid 1 tror jag, då skulle de hem till Mats! Efter det har jag sovit lite och spelat Wii med lillsyster min. Nu sitter jag här framför Vem vet mest? och känner mig ganska dum som inte kan en enda fråga typ :p Men så blir man ju glad när man äntligen kan någon! Blir nog inget mer speciellt att göra idag. Bara ta det lugnt och vänta på god mat. Blir älgstek med klyftpotatis och kantarellsås^^ Fysatan va hungrig jag blir när jag tänker på det.. Inte bra..:p Eftersom det är långt kvar till middag så kanske man ska ta lite vaniljglass med polkagrisströssel^^ Det är mums! Japp, men så får det nog bli faktiskt. Jag har ändå inget mer att skriva :p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0