Godmorgon ?

Jag är vaken nu och jag vet inte varför. Har inte sovit många timmar inatt. Blev som jag trodde, kunde inte somna pga magen. Så som sagt, inte många timmars sömn inatt. Usch. Så därför undrar jag vad jag gör vaken.

Fått sms idag från en person. Jag känner mig lite delad. Lite förvirrad. Va inte beredd på att få sms från den personen. Men jag kan ju inte säga nej, det kan jag inte. Även om jag kanske borde? Det är det jag inte vet.

Idag ska jag ta det lite lugnt innan jag ska vara barnvakt igen. Sen verkar det som att det blir en sväng in till stan. Hoppas det är rätt väl av mig bara. Allt i mitt huvud känns lite snurrigt för tillfället. Men det kan ju också bero lite på att jag är trött som fan. Jaja, vi får se hur allt slutar.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0