G'natt.

Nu ska jag sova tänkte jag. Om jag kan. Har så jävla ont i magen just nu. Inte kul alls, speciellt inte när man är trött och vill sova. Ska upp klockan 9 imorn och släppa in fasters man som ska hit och snickra. Sen kanske jag ska luncha i stan med old classmates. Får se. Sen vid 5 ska jag vara barnvakt. Jag kommer ev få bli stöd till grannarnas äldsta barn som är typ 3 år. Han har autism och de har ansökt om att få ett visst stöd genom kommunen och då kan de föreslå nån de vill ha och som går bra ihop med han som ska komma och umgås med han en helg i månaden ungefär. Och då får jag betalt av kommunen för det. Om de får godkänt att de ska få det alltså. Jag blev glad att de erbjöd mig det, att de litar å mig så mycket. Och tydligen så pratar han om mig mycket och tycker om mig så vi går bra ihop. Det är ju en extra slant! Men imorn och sen nästa vecka blir det barnvakt åt bägge barnen, imorn blir det bara lilltjejen tror jag. De är så snälla och söta, inga problem alls. Men nu måste jag sova, hoppas jag kan det så inte magen håller mig vaken hela natten..



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0