Gäsp.

Oj, jag har inte skrivit nåt idag. Men jag vet inte vad jag ska skriva heller. Har inget speciellt att säga. Har inte hänt så mycket idag. Kurerat mig lite. Har inte ont i bihålorna idag i alla fall, och det är ju bra! Har fixat lite med tvätten och dammsugit så lite nytta har man ju gjort. Imorn blir det stan i alla fall, då ska jag inte bara gå omkring hemma. Håret ska fixas imorn och smycket i tungan ska bli kortare. Sen på kvällen så blir det först lite ungdomsverksamhet och sen vidare in till stan! Ska bli så kul att träffa de från jobbet igen. Speciellt Maria och Jesper. Alla kommer ju inte tyvärr med de två kommer va där och då blir det kul :) Kommer nog bli en bra dag och kväll! Sen kanske det blir bio med Ellen i helgen, beroende på hur våran ekonomi ser ut och så :p Min är ju inte på topp så vi får se. Men vi ska nog ses i alla fall, och det borde vi verkligen eftersom det va så jäkla länge sen (!!) och så får det inte gå till. Saknar henne massor. Jajjemän.

Men hörrni det blev ju några rader i alla fall. Dock kanske det inte är så intressant att läsa, emn ibland vill man bara skriva lite. Det finns en massa inom mig som jag bara skulle vilja skriva av mig om. Men jag kan inte.. Jag kan inte sätta ord på allt som finns inom mig. Jag kanske låter knäpp när jag säger så men kan inte hjälpa det. Jag vet inte ens om det är lycka eller olycka jag känner. Jag tror jag är lycklig. Men när jag gå hemma såhär alldeles ensam så börjar jag tänka så mycket. Alldeles för mycket på helt onödiga saker. Jag är glad. Jag har ju några av de bästa vänner som finns, kan man önska sig mer? Nej det kan man inte. Och i princip varje helg så hittas det på massa skoj :) Jag har det bra! Måste bara övertyga mig själv det lite då och då. Sen måste jag se till att snacka lite oftare med alla mina vänner, och träffa alla oftare. På senaste tiden har det blivit samma. Inte för att det är fel med det men saknar vissa som jag skulle vilja umgås med oftare. Så nu måste vi ta tag i detta!
Ja det blv ju ett långt inlägg i alla fall. Men nu har jag faktiskt inget mer på hjärtat. Så nu sätter vi punkt. PUNKT!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0