För det är lördag idag !

Ikväll är det utgång med käraste Malin som gäller!! :D Kommer bli fett nice det ska jag säga er. Kommer bli ett kort inlägg eftersom jag ska till Malin om ett tag och ska hinna käka först. Men det blir i alla fall Sensasion blue på Kalas ikväll och jag känner på mig att det kommer bli riktigt skoj :) Jag och Malin ute, det kan inte bli annat! ;)

Har julfixat lite här hemma. Bytt gardiner och satt upp julstjärnor :) Hur fint som helst är det nu, det kan jag lova! Börjar kännas juligt nu. Det är mindre än en månad kvar till julafton, fattar ni?! Shit. Här kan ni kolla på förresten och skratta lite :p Skitkul! Sen om ni inte sett Roast på Berns så finns många fler roliga klipp ;)








Nej men nu ska jag fixa det sista och käka innan jag drar iväg till Malin! Nu kööör vi! ;D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0