För det är fredag idag !

Ikväll blir det fest i Flogsta! Kommer nog bli kul :) Ska bli kul att träffa Maria och Jesper i alla fall :) Kommer sakna att inte träffa dem lika ofta längre. Men vi har sagt att vi ska hålla kontakten, så jag hoppas verkligen det bli så. Men vi får väl se va kvällen har att bjuda på, tror det blir trevligt i alla fall. Men innan det blir fest så ska jag först jobba på ungdomsverksamheten. Sen bär det av in till stan! Betalar 100 spänn så är det fri bar :p Och jag lovar att det är värt pengarna :p Men känner på mig att det blir kul. Va kul sist vi va hemma hos Bjarne på fest. Men man ska väl inte ha för stora förväntningar så man blir besviken, hehe.

Idag va jag och klippte mig, så nu ser det riktigt bra ut i håret! Äntligen! Jag är verkligen nöjd :) Nu tycker jag att jag är fin igen ;p Haha! Så nu är man fin för kvällen, yes! Har bytt tungpiercing nu, så har en kortare och i guld :) Happy happy! Träffade Frida och Jessica på stan med idag! Det va riktigt kul, va länge sen :o Vi tre måste se till att ses snart, verkligen. Men nu hann vi snacka lite i alla fall :) Men nu ska jag snart dra iväg till ungdomsverksamhetet och ta hand om ungdomarna :p Sen är det direkt därifrån till bussen. Ha en bra fredagskväll folket, det ska jag ha! Det blir ju va man gör det till ;)




<3

Kommentarer
Postat av: frida

var jättekul att träffas! vi måste verkligen skärpa oss med det nu! :o

och du var jättefin i håret! :D

2009-11-21 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0