It's my life.

Nu är det gjort! Har äntligen bokat intensivkurs! Så nu ska jag väl äntligen ta det där jäkla körkortet :p Vecka 50-51 kommer jag alltså vara iväg till Norberg. Fast kommer vara hemma på helgen i alla fall. Känns så bra att jag kommer få det här gjort. Dock får man väl se när man kan få en uppkörningstid. Den jag har preliminärbokad nu är ju efter årsskiftet, skulle va skönt om man kunde få en tidigare tid. Men ska kolla upp i Östhammar hur det ser ut med deras tider!

Idag är det en ganska slapp dag, men ska snart försöka resa mig från soffan och fixa lite här hemma. Är lite disk och tvätt som jag måste ta hand om. Vet inte riktigt vad som mer finns på min Att göra-lista idag.. Inte så mycket tror jag. Ska in på arbetsförmedlingens hemsida och kolla lite jobb och så ska jag höra av mig till Stina om imorn. Vi ska ta en tur med Eckerölinjen då hade vi tänkt :) Sen blir det jobb imorn kväll halv 6 - 9. Känner inte alls för det. Jag vill ha ett jobb men inte där. Arbetskamraterna är fortfarande toppen men hälsan pallar inte, magen pallar inte.. Sen så har jag ju bokat in intensivkursen nu så jag kommer inte stanna kvar länge på jobbet. Får ångest när jag tänker på att jag ska tillbaka imorn. Och det är väl inte så bra, hehe :p Men kanske känns bättre imorn när jag kommer tillbaka och träffar alla :) Jag ska inte gå ner mig i det nu, jag ska försöka vara positiv. Det blir bara värre annars och jag kommer börja må dåligt igen. Så får det inte bli! Jag måste försöka ta det lugnt och inte ta ut allt i förväg.. Som jag egentligen alltid gör, jag lär mig ju aldrig. Men ska försöka får ändring på det nu :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0