En födelsedags-dag.

Idag är det den 30 november och min syster blir 15 år. Så idag har jag fått städa efter hantverkarna som va här och stökade ner. Sen så kom Sara hem och bakade en smarrig tårta som vi åt när storesyster och barnen kom hit. Så det va lite kalas här hemma. Sen lagade jag en riktigt jäkla god middag om jag får säga det själv. Så nu är man mätt och belåten. Och det blev sen middag så hann inte åka och träna ikväll. Tyvärr. Det skulle behövas. Men får träna en annan dag istället :)

Jag känner mig ganska trött idag så blir inte alls ett långt inlägg. Känns som att jag ska somna sittandes faktiskt. Men jag känner för att kolla på nån bra film.. Fast först är det ju Paradise Hotel som gäller ;p Tror faktistkt att jag ska ta mig en kopp te nu. Gott. Mys.

Förresten, nån med skyddat nummer hade ringt mig idag. Vem va det? Va ville personen? Sorry, har haft noll koll gummiboll på mobilen idag. Men va det nå viktigt så har jag koll på den nu ;) Men nu blir det te!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0