Fett nice kväll, hörrni!

Igår blev en riktigt lyckad kväll! Med mycket god mat och mycket trevligt folk :) Man ville ju inte att kvällen skulle ta slut, vi hade trevligt från början till slut :) Och Emelie hade fixat massa roliga lekar som vi körde och tävlade. Fan va mycket skratt det blev, haha :D Ni ska bara se alla bilder som ligger ute på Facebook :p Nej men det va synd att kvällen tog slut, vi måste göra om detta snart igen! Och jag vet ju hur jag ska agera nästa gång ;) Nej men lyckat var det som sagt, längtar tills nästa gång vi kokar ihop nåt!

Idag sov jag riktigt länge :p Har varit lite seg idag, men inte bakis i alla fall. Gick upp och käkade nån macka och sen åkte vi till Östhammar och hälsade på syster och barnen :) Loke fyller ju 4 år på tisdag så vi firade honom idag :) Han fick ett hockeyspel och tror han blev riktigt nöjd :p Nea fick också en liten present, hon blir ju exakt 2 och ett halvt år på tisdag. Mina sötungar har blivit så stora! Men vi fikade massa gott som syster bakat. Sen blev det hemgång och lite pizza när vi kom hem^^ Så nu ligger jag här i sängen och kollar på Parlamentet. Bara ta det lugnt nu!

Lite bilder från igår! :D (Finns fler på Facebook)









<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0