Denna dagen, ett liv.

Jag tror intervjun gick bra idag faktiskt. Hoppas det i alla fall :) Om en vecka så vet jag! Men  jag gjorde mitt bästa och va trevlig och glad. Det va dock svårt eftersom jag inte mått så bra idag. Tror det är förkylningen som börjar bli värre. Hoppas inte jag blir sjukare! Men efter intervjun (som gick skitfort) så gick jag och klippte mig. Säger bara såhär: INTE NÖJD! Nej luggen blev helt cp, han va inte alls duktig att klippa. Fick försöka fixa till det när jag kom hem men ser fortfarande inte okej ut.

Nu är det gjort förresten.. Jag har sagt upp mig från ProVoice. Det kändes tugnt, och gör fortfarande, eftersom det faktiskt är underbara människor där. Kommer sakna alla. Och vissa mycket mer än andra såklart. Men ska försöka hålla kontakten med de jag trivs bäst med i alla fall :) Men nu ska jag käka middag för det kurrar i magen och maten är klar!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0