Dagen efter och man känner sig kanske lite sliten.

Jag är så trött.. Så jäkla trött.. Men det va kul igår, det va det fan :) Förfest i Uppsala hos Paulina! Vi struntade i Kalas och så blev det Platina istället. Kul som fan. Bra att man har kontakter hos vakten ;p Men det blev en lyckad kväll, va rikitgt mycket folk där det kan jag lova. Men det va kul att äntligen gå ut med Malin igen :) Sen träffade man ju Tomas och Thom, och så fick man ju skjuts hem från stan. Skönt.

Men idag var det ganska tidigt upp. Jag va iväg och tränade barnen inför luciatåget. Så söta små flickor! Man blir ju helt kär^^ Men det va segt att gå upp kan jag säga. Och inte hann man sova sen när man kom hem, nej då blev det att käka lunch innan det bar iväg in till stan för 1a adventfirande. Vi va uppe vid slottet, mammas kör sjöng. Sen va vi och käkade på Tzatziki. Fy satan så gott! Så nu är man mätt och glad, hihi. Men som sagt så är man trött så blir nog sova snart. Kanske..:p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0