Ännu en dag.

Jag skrev ett långt inlägg förut men det blev cp så allt försvann. Kommer inte palla skriva allt det igen. Men jag har varit barnvakt och djurvakt nu på kvällen åt grannarna. Det gick bra, vi satt och kollade på Nalle Puh hela tiden :p Lillflickan somnade i mitt knä, sötfia. Men man fick ju in lite pengar på det här och det är ju bra. Lite pengar till krogen i helgen ;) För jag ska ut, även om jag inte är helt frisk. Men är ju bättre idag än igår och det är skönt. Hoppas verkligen det är på bättringsvägen! Men Malin är ju med sjuk så vi kommer va två sjuklingar på dansgolvet ;p Ena Malin ska inte med nu för hon skulle iväg någon annan stans. Tyvärr. Men kommer bli kul ändå :)

Nej nu blir det inge mer skriva, hade ett långt inlägg innan som sagt, men det försvann på nåt konstigt sätt. Får bli längre skivande en annan dag istället!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0