Aj.

Usch vilken dag. Jag har så ont i bihålorna och nacken.. Och som att inte det vore nog så är man snorig och hostig med. Kul? NEJ! Är så jäkla trött med.. Men ska snart städa lite och sen blir det matlagning. Blir kycklinggryta a la Emma ;) Men jag känner att mitt huvud inte hänger med idag eftersom det värker och har sig. Men det är väl bara att stå ut. Skönt att det bara är en hemmadag idag i alla fall. Imorn vet jag inte om det blir nåt speciellt heller. Om jag inte pallar städa idag får det bli en städdag imorn istället. På fredag ska jag in till stan och fixa till håret så det ser bra ut. För det gör det inte nu, i promise. Sen ska jag även byta smycket i tungan och ev säga hej uppe på jobbet om jag får tid. Men jag har fan inget mer att skriva idag. Hjärnan funkar inte som vanligt idag. Så det är nog lika bra att avsluta det här inlägget, blir bara massa babbel om ingenting ändå. Kanske skriver senare om jag fått fram nåt intressant ur mitt huvud.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0