Vi kommer i alla fall ha tur med vädret ;)

Ja men nu tror jag faktiskt att jag fått med det viktigaste. Jag vet att jag kommer glömma nåt. Men men, det är ju en tradition att jag gör det så wtf :p Packar i det sista imorn inna vi åker :) Kl 09.00 ska vi hämta Ellen hemma hos henne. Åh va jag längtar, ska bli så grymt kul! Va hemma hos henne för typ en timme sen och hämtade mitt vin :) Kommer bli så bra ;) Och så skönt att vi ska få så fint väder med :) Kan det bli bättre? Jag tror inte det :)

Nu är det snart Allsång på Skansen så tror mina ögon kommer vila på det innan det är dags för Morden i Midsummer. That's my favorite ;) Sen ska man väl försöka lägga sig skapligt tidigt så man inte är alltför trött imorn. Men kommer väl inte bi så om jag känner mig själv rätt ;p Men vi ska ha kul de här dagarna, det ska vi fan ha :)

Ni får höra av er om ni är intresserade att komma och hälsa på vettja! Det är bara skoj ;) Ni har mitt nummer hoppas jag! Nu ska jag bege mig mot tv:n, efter att jag laddat upp min tillfälliga header, hehe. Ha jävligt bra dagar nu, även fast ni inte kommer ha roligare än oss ;D Nu är det röj! Vi hörs på lördag folket!



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gräsö baby! :D

2009-06-30 @ 23:58:50
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0